Cine sunt eu

Bună numele meu este Annie (ȚA). Și astăzi o sa vă prezint  10  de lucruri despre mine că să mă cunoașteți mai bine.
        1. Iubesc să cânt, o fac  de când eram micuța, cred că aveam cam 4-5 ani. Inventam melodii să zicem în altă limbă, desigur că are inventată de mine. Am  participat câteva concursuri de muzică. Și nu am făcut nicodată canto.
        2. Îmi place și să dansez.
        3. Nu sunt singură la părinti, mai am un frate mai mare.
        4. Îmi place foarte mult limba franceza. Am participat la un concurs internațional si la olimpiada de franceză. Și cred că pentru a îți place o materie mult ai nevoie  și de un profesor care o face cu plăcere, și doamna mea chiar o face e una dintre profesoarele mele preferate sau chiar prima. O respect foarte mult.
        5. Cartea mea preferată este Harry Potter. Am citit cărțile (care sunt 7 la număr) și am văzut toate filmele și pur și simplu le ador, când am terminat eram foarte supărată pentru că mi-a plăcut foarte mult și v-o recomand.
        6. În perezent mă uit serialul Riverdale și Lucifer, sunt 2 seriale foarte captivante . Lucifer este un serial de fantezie, dramă, crimă, horror și poliție  este difuzat pe canalul Fox, iar Riverdale este un serial de dramă și mister difuzat pe canalul The CW.  Ouuu și era să uit de Teen Wolf care cred că este favoritul meu, dar din păcate s-a terminat:((((.
         7. Îmi place să mă plimb cu bicicleta și rolele.
         8.  Cred că am un spirit bun de lider chiar dacă nimeni nu îl ia în considerare, chiar mi-aș dori să fiu șefa clasei cred că aș face treaba bună sau mai bună decat șeful de acum pentru că nu face nimic
         9. Am o pritenă foarte bună pe nume Lisa, ne-am cunoscut în clasa a 3-a. Deoarece eu  venisem de la altă școală. Dacă nu uit vă las  blogul ei.                                                                               10. Am 2 căței. Unul este foarte tânar, jucăuș și puțin prostuț, are aproape 2 ani și îl cheamă Joy, Cuțu mic, are foarte multe porecle:))). Și celălalt este mai bătrân și nu stiu exavt câți ani are pt că atunci când l-am adoptat era deja măricel, dar are cam 10 ani.                                                                                                                                           
       Ok cam atât despre mine. Sper că nu am omis nimic. În caz că mai doriți să aflați ceva despre mine vă rog să lăsați în comentarii.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Floarea preferată

Muzică