Hobby

        Bună, bine v-am regăsit. Astăzi m-am gândit să vorbesc despre unul dintre hobby-urile mele, mai exact cântatul. V-am mai vorbit despre acest subiect în articolul precedent, o să vă las link-ul către el sau puteți să îl găsiți pe blogul meu.
        Ok deci să începem......Mai întâi să vă spun cum am ajuns eu să cânt..deci să zicem că am moștenit-o. Bunica și bunicul meu din partea mamei erau "cântăreți", cântau la nunți, petreceri prin țară și apoi și mama a moștenit-o și cânta și ea la serbări la școala ei și câteodată când bunicii o mai luau cu ea, ceea ce era foarte rar. Acum haideți să vorbim despre cealaltă parte a familiei adică tata, tata nu a moștenit-o ci pur și simplu să zicem că a fost un dar de la Dumnezeu, el mergea foarte des la biserică și de acolo a mai învățat să cânte. Și așa a ieșit Annie cea căntăreață, desigur că înainte de mine după cum v-am spus nu sunt singură la părinți, mai am un frate care și el cântă sau o facea, nu prea mai are chef de cântat, dar are o voce superbă ca toți din familia mea.
        Ok acum că am terminat cu istorisirea să vorbim mai mult despre mine. Am început să cânt de la 4-5 ani. Mami era directoare deci cântam la tot felul de serbări activități din sat. Prima oară am început să cânt populară, încă mai țin minte prima melodie pe care am cantat-o, a fost "Aseară ți-am luat bundiță nouă"
         Peste cățiva ani, cam pe la 8 ani m-am mutat de la școala din sat și am mers la oraș unde mi-am facut foarte mulți prieteni și prietena mea cea mai buna Lisa...și desigur am cântat mereu la serbări.
         Și a venit clasa a 5-a ..să zicem că atunci am început să cânt mai mult.
         Era aproape iarnă și doamna mea de franceză făcea pregătitri cu o colega de a mea să cânte la ziua liceului și pe atunci doamna nu știa că pot să cânt și desigur că mie îmi era rușine să îi spun că vreau să cânt așa că l-am pus pe tata să vorbească ... și așa am început să cânt nu numai la serbări dar și  la evenimente ale orașului și am mai mers și pe la vreo 2 concursuri.
         Și acum să zicem că am ajuns în prezent și pot să spun că muzica face parte din mine...știu că pare cam siropos, dar așa este nu este nici o zi care să treacă fără să cânt.
Fotografia postată de Liceul Teoretic "Ioan Slavici" Panciu.         Fotografia postată de Topa Anastasia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea preferată

Muzică