Una din cărțile preferate

           Bună, astăzi m-am gândit să vorbesc despre una din cărțile mele preferate sau mai bine seria de carti preferate și această serie se numește Harry Potter.
          V-am mai povestit de această "pasiune" pentru aceste cărți în primul meu articol intitulat "15 lucruri despre mine"
          Ador cărțile și tot ce înseamnă Harry Potter.
         Cele 7 carti originale sunt:
  1)Harry Potter și piatra filozofală
  2)Harry Potter și camera secretelor
  3)Harry Potter și prizonierul din Azkaban
  4) - - - - - - - - - și Pocalul de foc
  5)----------------- și Prințul semi-pur
  6)----------------- și talismanele morții Part 1
  7)----------------- și talismanele morții Part 2
    Și în ultimii ani din câte stiu s-a facut o continuare a cărților care se numeste "Harry Potter and the cursed child" (Harry Potter si copilul blestemat). Dar  nu este  scrisa de autoarea originala ci este mai mult o piesa de teatru din cate am inteles
        Cel mai mult îmi plac cele de la 3-7.
Din pacate inca nu am citit cea de a 8 a carte urmează.
 Exista si filme pt aceste carti care sunt uimitoare vi le recomand
Imagini pentru harry potter  online subtitratImi place foarte mult aceasta serie! ❤️                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea preferată

Muzică