Hobby

   Bună astăzi o să vă vorbesc despre alt hobby de al meu, mersul cu bicicleta. Merg cu bicicleta de la 6 ani. Prima dată am mers ca toți copiii cu roți ajutătoare.
  Nu știu cum, după o săptămână am uitat cum să merg. Și a trebuit să învăț dinou, ciudat nu?
  Și am învățat iar, după, oriunde mergeam eram pe bicicletă.
  Odată am mers cu o prietenă de a mea pe un drum abrupt care nu era nici măcar alsfaltat. Și desigur că eu m-am dus înainte și ce să vezi am venit peste o piatră mare și așa mi-am mutilat mâna. Nu am mers la școală vreo 2 zile pt că nu puteam să îmi mișc mâna, nici să mă îmbrac singură nu puteam.
  Când am ajuns la școală știu că un coleg îmi spusese că îmi arată mâna de parcă aș fi căzut de pe un stâlp.
  Încă mai am semnele....
  Pentru mine mersul cu bicicleta este un sport fortedistractiv.
  Cam atât pe azi, ne vedem data viitoare.                                                                                                                                            Imagine similară

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Floarea preferată

Muzică